OOPS
Please Login or sign up first to proceed.

close

loading ...

loading...
Go Back
Sakroots merupakan produk asal Amerika Serikat. Namun, di Indonesia Sakroots sudah ada sekitar 2012. Semua produk Sakroots didominasi oleh motif dengan nuansa etnik, floral dan fauna yang nyantai, namun tetap elegan. Nah, saat ini Sakroots sudah tersedia di #ClozetteShoppe. Ada penawaran menarik juga, lho untuk produk Sakroots. Yuk beli sekarang juga!
http://bit.ly/2TZeuCg
syarifahlubis 13 Mar 2020
Bagus motifnya
WulandNika 13 Mar 2020
Bafus dompetnya
post
26 likes
Categories : bag
Tags : sakroots, bag, authentic, clozetteshoppe
see more from this collectionClozette Shoppe

MORE BAG POSTS

White bag on a sunny day, such a perfect combinati...
Be a solid 100% stylish sassy sister with must-hav...
Complete your fun and sweet look with fashion coll...
Mengisi waktu luang #dirumahaja dengan menjahit do...
Stroll around your house with a great bag will bri...
I totally loves @mis_zapatos ❤️ Even I have ne...
Nothing says classic classy more than Furla's sign...
Pasti sudah tahu 'kan kalau tas berukuran mini sed...
Ga kerasa udah beberapa minggu ini #DiRumahAja. Me...
Happy Sunday loves ♥️ Stay Cheerful at heart a...

MORE FASHION POSTS

1 minute healthy, summer breakfast/dessert recipe ...
Just an old pic of me🌛....... #clozetteid #ootd ...
like 180cm tall with strip pants ✨
@shopatvelvet
Yay!!! Girang se-happy itu ekspresi aku kayak di f...
Rebahan dulu gais 😎😎... Tap for details!Dije...
Taking a break from close up, indoor, quarantine p...
The evening sky these days left me amazed! But her...
Cahaya matahari sore, kenapa kamu bikin happy sih?...
Grocery shopping✨
Wearing cloth mask from @atsth...
Pecinta Sepatu Wajib Nonton ya 😊
.
Aku lagi suk...

MORE BEAUTY POSTS

I don’t have much recomendation style of my hair...
#oplaschallenge kalo pas abg beneran begini gak ba...
Apakabar semua? Semoga tetap sehat ya dan tetap st...
Kesel ga sih kalo liat rambut lepek dan ga ngemban...
This concealer hacks will blow your mind : https:/...
And somehow I prefer the more natural kind of make...
#TextureTuesday Iomi 3in1 Face Palette (Bronzer, H...
😁 #oplaschallenge using #faceapp 😅 I have th...
#auzolareview a new deo I love recently!.Well, seb...

Advertisement