OOPS
Please Login or sign up first to proceed.

close

loading ...

loading...
Go Back
Dicepol—- karna belum keramas 🙃 ⌄ Makeup of the day using my favorite products from @flormarindonesia 🌸 • Satin Matte Blush - 02 Coral Peach I was looking for peachy-orange blush tapi ternyata malah jatuh hati sama Satin Matte Blush yang warnanya lebih ke pink ini. • Long Wearing Lipstick - L02 Dark BurgundyTbh I’m not a fans of dark-bold lipsticks, so i use this only on the inner part of my lips. And i love the result! • Miracle Pen Slimtouch - 03 Sardonyx Brown• Makeup Fix Spray Jadi Sabtu lalu diundang ke Makeup Class nya @flormarindonesia #FlormarXJezhira, dengan tema Valentine Makeup Look. Terus pulangnya pilih-pilih produk yang disuka deh✨ Thank you for having me @clozetteid 🎶 #ClozetteID #FlormarID
post
2 likes
Categories : makeup
see more from this collectionInstagram

MORE MAKEUP POSTS

Happy hair, happy life! My hair plays a big role i...
Have you read my newest blog post about @teddyvill...
Pink Is The New Trend !
Kalian pasti suka warna p...
#JessMakeupLooks
Kali ini create makeup look buat ...
DAY 2 🦄
#30DaysMakeupWithNda
.
Hi Beauties ✨
...
Hay apa kabar kalian?

Walaupun cuma di rumah, jan...
Makeup nganggur imbas #stayathome. aku enggak dand...
Maaf yah kelupaan belum post ini hahaha
.
Produk y...
Masih edisi #diRumahAja kali ini makeup tutorial k...
Bosyannn ... kangen dress up, makeup , jalan2 🤪...

MORE FASHION POSTS

Kalo pandemi ini berakhir apa yg mau dilakukan per...
My 1st Fashion Tiktok Video 😋 .

Recreate @gigi...
Look keempat #mindysrainbowchallenge 🐸
.
Entah ...
Apa kabar klean yang #dirumahaja ?? Semoga semua s...
#dirumah aja sendirian dibawa asik 😁😆😉
.
...
UNTIL TOMORROW... 😐
.
.
.
#untiltomorrow #until...
Pertama kalinya dalam hidupku bikin ayam bakar (at...
[GIVEAWAY]
@raikubeauty x @onie_callista x @roxyfo...
Let’s make every day count... because everyday m...

MORE BEAUTY POSTS

Sedang mencari masker untuk mencerahkan wajah? Kam...
-- Glow Together -- Memasuki usia matang ( ga mau ...
Stok pembersih wajah mulai menipis selama #sociald...
Trying Clinelle for one week already and love the ...
I’m playing with banana 🍌🍌
Because this is...
7 Makeup Mistakes That Make Eyes Look Smaller
Therapeutic activity to do at home by doing your o...
Hai, gimana kabar kalian? Semoga semua sehat dan b...
Smells bad? SAY NO MORE! Bath & Body Works is here...
Most fav makeup style 🥰Warna coral, orange n br...

Advertisement