OOPS
Please Login or sign up first to proceed.

close

loading ...

loading...
Go Back
Is there any standard to styled or to looklike a mom? This past two days people got shocked when I told em I have baby boy. Emangnya kalo jd ibu harus kayak gimana sih? Pake daster? 🤣
-
Jujur gue juga ketemu orang baru dan ngeliat "nih org pasti masih abg" ehh eh taunya anaknya dua hahahahahaha
-
Don't judge a person by their apperance. Menipu kaaan? 😛
#celliswearing
#clozetteid
post
2 likes
see more from this collectionInstagram

MORE CELLINIKAMIL POSTS

Happy almost weekend!
Kayaknya kalo di dalem kepal...
Hari ini lunch gue menyenangkan sekaliiii.All you ...
One word to describe these two: Luxury.Maybe some ...
Easy dress up with @foxquinn.official 🖤
-
#cell...
Dolled up on the latest monthly rent clothes from ...
I cannot describe how much fun and lucky I am to b...
Posing like a child, welcoming the weekend!
Also, ...
Untuk gue, pakaian nyaman itu nomer satu. Keliatan...
I honelty in love with the SLP aka Shake Lip Pigme...
Ke @cottonink yuk!Bawa baju cotton ink kamu yang m...

MORE FASHION POSTS

Currently trying on my skin and body : a goodies f...
Current favorite coffee = @hypertaste.poris Creme ...
Untuk Clozetters yang belum sempat ke acara Laneig...
Weekend ini jangan lupa main ke Kokas ya! Karena d...
Acara @laneigeid Unleash Your Beauty di Kota Kasab...
Rara Maharani - YouTube
Yesterday, attending @laneigeid "Unleash Your Bea...
Setaun terakhir ini Yuki bener2 belajar tentang sk...
~ nov 15, 2019
.
안녕하세요
Anneyonghaseyo ...

MORE BEAUTY POSTS


Dari dulu tuh ngerasa kalau pakai pore p...
Hari ini bukan malam jumat kliwon sih, tapi yaudah...
Beauty is power;
a smile is its sword.
-
Here we g...
Untuk tampil lebih feminin, kamu bisa menyematkan ...
💅💇💆
.
Before grand beauty class @vizzily ...
Stand tall and show your curve.
#shoxsquad #Cloze...
#BornToMakeHistory
Happy 5th Birthday, @avoskinbe...
Cat rambut lagi atau engga ya.. Ini adalah moment-...
Friday Night & Raining 🌧️
.
Dari tutor ini ka...
Beautiful Eiffelyn

Makeup by @shelleymuc
Captured...

Advertisement