OOPS
Please Login or sign up first to proceed.

close

loading ...

loading...
Go Back
Things i should never have low standards about : Men, Coffee and Skincare ❤ I believe that good things come to those who take care of their skin ❤.I've tried the newest product from @clinelleid : Peeling Pad & Refining Mask. Check my previous video to know more about this products! But still, cleansing is a must! So, Clinelle Whiten Up Brightening Cleanser help me to clean my makeup first. Then the last step, mouisturize my skin with Clinelle PureSwiss Hydracalm Serum & Cream. Happy Skin, Happy Face :)..@clozetteid @clinelleid #2isBetterThan1 #Clinelle #ClinelleIndonesia #PeelingPadRefiningMask #Clozetteid #ClozetteidReview #ClinelleXClozetteIdReview #BeautyBlogger #BeautyVlogger #BeautyBloggerID #Makeup #Cosmetics #Cosmetic #BeautyBloggerIndonesia #style #Blogger #Blog #asian #Beauty #girls #メイク  #ヘアアレンジ   #kawaii  #ファッション  #かわいい
post
2 likes
Categories : makeup
see more from this collectionInstagram

MORE MAKEUP POSTS

"Kak gimana caranya bikin alis?" "Kak bentuk muka ...
Contour dan highlight palette yang asli bagus bang...
We all have something that we don't like about our...
THE BEST ACNE PATCH EVER 🤩🥳
.
Been so amaze...
3 dari 5 produk favorit gue di penghujung 2019 ini...
Tutorial Makeup Christmas Elf 🎄
Moga kalian suk...
Aku lagi sok cantik! .

Sini hujat aku 😝 .
.

#...
Pada penghujung tahun ini, Clozette akan merangkum...
*new* blogpost posted on #castleindeairdotcom like...
Pada penghujung tahun ini, Clozette akan merangkum...

MORE FASHION POSTS

Suatu hari, anakku bertanya, "Umi, apakah putih it...
Gak nyangka 3kg lagi menuju BB sebelum hamil. Apak...
Shopping with my bestie 🛍 having our moment fal...
Harus banget mukanya begitu ya kalo mau ngasih tau...
Haiiii Moms, ini dia si #SuperHeroKecil ku Kifta ...
How awesome is it that
when you know God is with y...
*Musim hujan baju gak apek walaupun gak kering #no...
.
Tata apa yang bikin kamu jatuh hati?
.
.
.
.
.
T...
Let's stay home baby 💚💚

MORE BEAUTY POSTS

💀 #BULUMATAJUDE EPISODE 33💀
.
.
💀@qlcosmet...
Facial Cleansing Tips : Bioderma Sensibio H2O - Te...
Ingin memiliki kuku yang lebih berwarna? Coba inti...
INNOLAB Multi-Protection Sun Cream SPF 50+ / PA+++...
DIY Facial At Home! *clear skin tips* - YouTube
4 DIY FACE MASKS For ACNE, OILY SKIN, DRY SKIN !! ...
[Re-Upload]

Tadinya videonya mau aku hapus tapi g...
Habis make up seharian dan beraktifitas di luar ru...
Sebelumnya aku udah rutin banget pakai Bio-Oil Min...
This time I will review NEW mask from Benton Cosme...

Advertisement