OOPS
Please Login or sign up first to proceed.

close

loading ...

loading...
Go Back
Pada hari ke-4 di Karimunjawa, akhirnya kami memutuskan untuk ikut island hopping!
Ada 3 destinasi yg kami kunjungi (2 destinasi menyelam).
Salah satunya adalah lokasi para ikan Nemo berada. Tau kan si kecil warna oren putih itu?
-
Nah foto ini diambil di atas lokasi para Nemo berada wkwk. Maklum yah, ku kan gak bisa menyelam..
.
.
.
.
.
#blogger #bloggerperempuan #bloggerjogja #nikon #nikonindonesia #nikontravel #travel #travelling #travelblogger #karimunjawa #explorekarimunjawa #indonesia #exploreindonesia #clozette #clozetteid
post
1 like
Categories : travel, travel, travel
see more from this collectionInstagram

MORE TRAVEL POSTS

[365/365] Time flies. So many great things happen ...
I love travelling! Siapa sih yg gasuka travelling....
I love travelling! Siapa sih yg gasuka travelling....
🌅🌅🌅
📷 @cath.21
#natashajs #natashajsi...

MORE FASHION POSTS

Kangen deh ke lantai 27🏢, sarapan di kantor, ma...
Summer mood is already here, brought by Clozette A...
i’m back with dem creative makeup feat. my new s...
Mary-Kate & Ashley Olsen Just Launched A Line At K...
What's #bestdress without Everbest apparel? Yuk ta...
I really 🖤 this playsuit! Just add a pleated sk...
The perk of being working from home is able to dre...
no caption needed ——— comfy dress from. @sty...
Be stubborn about your goals, but flexible about y...
Three things you can't recover in life.
__
The mo...

MORE BEAUTY POSTS

I don't like how my feed is starting to show that ...
Kalo travelling atau bawa makeup ke kantor suka be...
i’m back with dem creative makeup feat. my new s...
"There are times in our lives when we have to real...
Buat kalian yg sering ribet keringin rambut pake h...
70 Medium-Length Hairstyles to Steal From Celebs a...
Sebagai sobat rebahandi masa #SocialDistancing dan...
Sebelum geser ke slide dua, ada yang mau tebak dul...
Siapa niih yang seneng dapet hadiah? Suka deg-deg ...

Advertisement