OOPS
Please Login or sign up first to proceed.

close

loading ...

loading...
Go Back
Latest addition to my Skincare regime!@frudiaindonesia Citrus Brightening Serum ✨.Surprisingly I love it especially the texture, makes my skin super soft and smooth without getting sticky or oily!.Some say it's recommended as base makeup 💞.. #bbbxfrudia #BaliBeautyBlogger #frudiacitrusbrighteningserum #jclianireview #Clozetteid #beautybloggers
post
Categories : makeup, skincare
see more from this collectionInstagram

MORE MAKEUP POSTS

Playing with @colourpopcosmetics Strawberry Shake ...
Loreal Rouge Signature Liquid Lipstick.

Yang pena...
Terlalu sibuk kerja same lupa manjain diri 😅
En...
Perhaps I'm indeed a #witch 💜.Going #purple bef...
My Travel Mate! Hampir tiap minggu, Yuki selalu tr...
Setuju gak sih makin lama IG makin menurun?? di fe...
Hai hai, mau sharing aja akhir-akhir ini lagi suka...
Nuang micellar water seriuz bgt kayak lagi ujian n...
Yang wajib dicoba pas ke Pasar Baru:
.
.
- Menyusu...
[GIVEAWAY]Akhirnya bisa bikin Giveaway lagi walaup...

MORE FASHION POSTS

Throw on your favorite boots, make today your day!...
“Bu, nanti pakai baju warna apa?” tanya driver...
Ketika santuy itu juga menjadi jalan menuju bahagi...
Cheers For the Weekend💋 True friend are never a...
Bosan sama model sepatu yang itu-itu aja? Ganti al...
It’s okey if you don’t have a good body, becau...
holiday please come soon 🙈
@petitecupcakes.off...
Katanya semakin bertambah umur, maka semakin sedik...
This look of mine describes me well; I like to wea...
Still working all my dress with my shoes. Ucul gak...

MORE BEAUTY POSTS

Pengalaman Belanja Baru Di Flagship Store Mineral ...
* SKINCARE ROUTINE BIAR GA CEPET KERIPUT *⁣⁣...
It's Friday, let's strike a poze!
.
🌧 di pagi h...
Terkadang Tuhan itu ngasih yang memang kita butuh ...
Getting old is a bless.
Sederhana saja: karena gak...
Menutup malam dengan bahagia karna berawal dari ik...
Siapa nih yg tangannya suka gatel pencetin jerawat...
Say good bye to your oily greasy hair with this tr...
Penggunaan produk soothing gel itu sangat multifun...
Hii everyone! Udah tau kan somebymi punya product ...

Advertisement