OOPS
Please Login or sign up first to proceed.

close

loading ...

loading...

Juggling Mommylyfe in between with work as a content creator, writer, and (trying to) be in style & beauty. Skincare Junkie wndrldofmine.blogspot.com

Instagram

Daily morning dose of earl grey tea. I myself prefer tea than coffee. And you?- #clozetteid #flatlayoftheday #teaoftheday
3 likes
see more from this collectionInstagram
+ View more details
Bajuku kegedean 😅😂
-
#celliswearing
#clozetteid
#outfitoftoday
6 likes
see more from this collectionInstagram
+ View more details
8 likes
see more from this collectionInstagram
+ View more details
A pair of thrift chocolate pants. Not every good things need to be new. Right? :)
-
#celliswearing
#clozetteid
#outfitoftoday
6 likes
see more from this collectionInstagram
+ View more details
Memories, just like a photograph.
Something that will remain, as long as you keep it.
We can let go some bad memories by throw t away. It's not easy, but we can.
As long as you save the happy memories dearly.
.
Selamat hari Selasa. Jangan lupa bersyukur apapun yg kamu hadapi hari ini. Karena sedih, bosan, dan perasaan apapun gak akan selamanya.
.
#disinicellinimenulis
#clozetteid
#thatsdarling
#darlingmovement
6 likes
see more from this collectionInstagram
+ View more details
Casual as it is.
my usual uniform is something that comfortable.
-
#celliswearing
#clozetteid
#outfitoftoday
6 likes
see more from this collectionInstagram
+ View more details
Saturday at home.Mami beberes di atas, sambil ngeliatin Mas Nara & Ayahnya bikin lego. Pemandangan kayak gini aja tuh priceless dan gemes. Yg penting anak aman tentram. Bapaknya bantuin jagain dan main sm anak. Hal kecil yang kadang tuh menggembirakan hati emak2. Ya gak Buibuk?- #clozetteid #lifeathome #disinicellinimenulis
2 likes
see more from this collectionInstagram
+ View more details
Ntah kenapa tanpa sadar aja gaya begini belakangan 😅
-
Btw mau review2 buku lagi nih mendingan di igs aja atau taro di blog? Let me know 👇🏼
#celliswearing
#clozetteid
📷: @kerenejesicaa
7 likes
see more from this collectionInstagram
+ View more details
Hidup itu mirip tangga. Ada naiknya ada turunnya. Di ujung taun 2019 gue rasanya kyk turun tangga sampe bawah. Kaget. Gak nyangka. Malah rasanya kayak jatoh. Sakit.-"Sesungguhnya bersama kesulitan ada kemudahan" (QS 94:6)Bahkan kalimat ini diulang 2x dalam surat Al-insyirah. Supaya manusia kyk gue tetep yakin Allah akan memberikan kemudahan setelah semuanya.-Semoga tahun ini 2020 gue dan keluarga akan naik tangga, lebih baik, jauh dari pada tahun sebelumnya. Dan juga untuk kalian semua, yang kecewa, jatuh dari tangga, dan merasa hidup tidak adil.-Yakinlah, akan ada kemudahan setelah ini. Amin. #DisiniCelliniMenulis #clozetteid
4 likes
see more from this collectionInstagram
+ View more details

Advertisement

loading ...
Back To Top