OOPS
Please Login or sign up first to proceed.

close

loading ...

loading...

Being Fashionable http://www.riatumimomor.com/2016/01/being-fashionable.html

Jadi mamak pengguna ojek kadang jadi bikin susah kalau mau pake rok, biar cakepan dikit foto2nyah. Pernah nyoba dan hasilnya wow gak nyaman beud. Mau pake rok panjang kok terniat sekali kesannyah (lah apa bedanya sama special bawa baju ganti?)⁣


Thank you girls for being patience with mamak2 rempong like me 😘⁣ ⁣

#clozetteid #ootd #fashion #after40 #women #bff #style #casual #love #life #potd
Categories : casual
see more from this collectionInstagram
+ View more details
Datang ke kedai kopi kekinian dan pas baru aja ditinggalkan oleh serombongan pengunjung, jadi hanya saja sendiri.... berkah, yes? Mestinya iya, kalau bawa temen yang sudah kebal kalau diminta tolong foto.⁣

Sayangnya saya lagi beneran bersolo karir. Jadi deh minta tolong sama baristanya & jadi mati gaya sendiri. Pajangan foto di sini sudah lewat tahap sensor keras... ⁣



#clozetteid #fashion #ootd #casual #style #women #casualstyle #whatiwore #lifestyle #gaudiootd #gowithgaudi #jeans #sneakers
Categories : casual, casual, casual
see more from this collectionInstagram
+ View more details
Signature pose, bukan apa2 sih.⁣

Setelah percobaan tak kenal lelah dan muka tembok, hanya pose ini yang bikin halusinasi seolah saya ramping. Padahal aslinya mah rempong ⁣🤦‍♀️ Makasih ya @darsehsri buat bagi foto rame2 & @keiinathania buat fotoin mamak rempong 😘.



#ootd #clozetteid #after40 #fashion #casual #potd #life #woman #style #jeans #red #jakarta
Categories : casual, casual
see more from this collectionInstagram
+ View more details
Strolling around the city ❤️ ⁣



#ootd
#ootdcasual
#clozetteid
#fashion
#ootdwithgaudi
#ootdwithuniqlo
#onitsukatiger
#sackaibag
#casual
#lifestyle
#jakarta
Categories : casual
see more from this collectionInstagram
+ View more details
Wearing my bright yellow @gaudiclothing.id to attend Art Exhibition to celebrate #111yearsodcolours Polychromos Faber-Castell 😍 ⁣⁣⁣⁣⁣ #clozetteid#ootd#casual#casualstyle #lifestyle#onitsukatiger #gaudiclothingindonesia#GaudiOOTD#GowithGaudi
Categories : entertainment
see more from this collectionInstagram
+ View more details
Casual outfit always been my thing.⁣

Thank you dear @aprlprabowo for taking this pic ⁣

my embroidery sneakers, handmade by @pompimpaa ⁣


#clozetteid
#jeans
#sneakers
#ootd
#outfit
#casual
#women
#style
#fashion
#lifestyle
#jakarta
Categories : casual, casual, casual
see more from this collectionInstagram
+ View more details
Sometimes we feel alone walking through the journey of our life.⁣

But sometimes, there are people in your life who will walk with you through that journey, though only part of it.⁣

Thank you for showing this new awesome spot @novi4711 ⁣
Pssst, white top and jeans can never go wrong for your hang out outfit.⁣



#clozetteid
#ootd
#white
#jeans
#women
#friends
#bff
#style
#lifestyle
#fashion
#casual
#mrtstation
#jakarta
Categories : casual, casual
see more from this collectionInstagram
+ View more details
Oversized top to cover the-not-so-fit-legging to hide my jelly belly. Plus long sleeves top helps a lot to cover our body from the heat. Especially if you ride online ojek a lot like me.⁣So, who cares if this is old shirt or no longer trendy outfit. As long as you feel comfortable while wearing it.⁣Thanks to the kind staff who took my picture.⁣⁣⁣Location: @kedairotikobi ⁣Legging: @uniqloindonesia Raincoat: @ameraincoat ⁣Shoes: @onitsukatigerindonesia ⁣⁣⁣⁣ #clozetteid#ootd #casual #fashion #women #style #weekend #lifestyle #ameraincoat #kedairotikobi #onitsukatiger #uniqloindonesia #jakarta
Categories : food
see more from this collectionInstagram
+ View more details
Terima kasih untuk staff @vespha.kitchen yang berkenan membantu fotoin saya di lantai 2. Tempatnya cantik untuk foto2 OOTD loh teman2. Yuk mampir di hari Minggu yang puanas dan ngadem sambil ngopi di sini.⁣⁣⁣ #clozetteid #ootd #ootdcasual #sneakers #jeans #vespa #lifestyle #life #hangout #weekend #casual #fashion #style
Categories : casual, travel
see more from this collectionInstagram
+ View more details
loading ...
Back To Top