OOPS
Please Login or sign up first to proceed.

close

loading ...

loading...
Go Back
Fyi aku suka lho kalo panjang parka sama panjang rok hampir deket gini, Uda mirip kayak di Dorama Jepang ya 😁😉.Ini cerita awal kehamilanku,ato istilah jawanya ngenom-ngenomi,waktu itu belum sadar kalo hamil.Hah sekarang rok ku sudah gak cukup 😱Padahal aku suka banget sama style favorit ku (rok+legging wudhu)... #bloggerperempuan #clozetteid #ootd #ootdhijabcasual #ootdhijabhits #ootdhijabindonesia
post
Categories : casual
see more from this collectionInstagram

MORE CASUAL POSTS

Clozette Ambassador @sucifitriaapriani brigtens ou...
Expectation: Just chillin😎
Reality: WFH💻
-
O...
Can’t wait for the days to be free to shoot outd...
Clozette Ambassador @steviiewong shows her feminin...
“Some say they don’t really know what they are...
Yesterday, all my trouble seemed so far awayNow it...
Need vacation
I marvel at how different i did my makeup just a y...
New video up guys! Ayo para #plussizesquad merapat...
Hari kedua #dirumahaja, kamu ngabisin waktu buat a...

MORE FASHION POSTS

Hello April ❤
Hope all these chaos and diseases ...
Sebelum makan siang jangan lupa makeup an ya gengs...
The 2019 Fashion Items You’ll Still Be Wearing I...
This our third week at home and it can be quite st...
Jadi ini sebenernya daster tapi sering saya pakai ...
Get your new timeless watches at Watchworld Indone...
One of the things that I would do after this quara...
Enjoying my prive @uricran.id plus !
-
Di cuaca se...
Huaaa kangen bgt ke cafe2 lucuuu☹️
( tap for d...
Kangen bawa kiddos keluar rumah #ClozetteID #dirum...

MORE BEAUTY POSTS

Red is the color of passion, desire and love. Also...
How to Lighten Your Hair at Home Without Absolutel...
..
Permisi, udah cocok jadi pacar onlinenya oppa @...
Makeup look ketiga untuk #MindysRainbowChallenge d...
Seringnya mewarnai rambut membuat rambutku jadi ru...
Kalian di rumah gini sibuk apa aja? Kalau aku sela...
Pink Is The New Trend !
Kalian pasti suka warna p...
Tik Tok makeup hacks ternyata beneran guys! Bikin ...
My love for sun gleam, millenial pink, and texture...
Adakah dari kalian yg masih bingung cara pakai spo...

Advertisement